maandag 8 februari 2010

Art Journey: Nieuwe stempels / New stamps

Het komend weekend op de Art Journey dagen zullen nieuwe stempelsheets van Art Journey worden geïntroduceerd. Ze zijn echt schitterend! Hier zijn twee voorproefjes.
This weekend at the Art Journey days the new Art Journey stamps will be released. They are really gorgeous! Here are two sneak previews.

Op de blogs van andere design team leden vind je nog meer. Vanaf volgende week staan ze op de website van Art Journey.
You can find more on the blogs of other design team members. Next week the sheets will be added to the Art Journey website.

6 opmerkingen:

Klaartje zei

Je weet het al spannend te maken, heb er zin in!!! tot zaterdag! :)

Sija zei

Ik wil meer zien :o))
Tot vrijdag!

Godelieve zei

Ziet er weer veelbelovend uit!! Tot zaterdag!!

Patrice zei

Oh Oh ik ben benieuwd naar de resultaten...ik ga de komende week uitzien op de blogs...

Hasta luego
Patrice (Belgje)

Paulien zei

Ziet er veelbelovend uit, Willy,
ik zal a.s.vrijdag er eens goed naar kijken in Sleen!

Christine zei

Ooooh, ik tel de dagen af...