donderdag 25 februari 2010

Color: Beyond the Basics (1)

Eindelijk heb ik mijn Golden verf en kan ik met de workshop 'Color Beyond the Basics' van Chris Cozen en Julie Prichard beginnen. Zittend in een rolstoel met een gebroken enkel (in gips) is het perfecte moment om kleurkaarten te maken van mijn 30 kleuren verf en allerlei mengkleuren.
I finally have got my Golden paints, so it's time to start with the workshop 'Color Beyond the Basics' from Chris Cozen and Julie Prichard. Sitting in a wheel chair with a broken ankle (in plaster) is the perfect moment to make a colour library of my 30 colours of paint and all kind of mixtures.



Ontzettend leuk om te doen en heel leerzaam.
A great job to do and very useful.

6 opmerkingen:

Marjolein zei

Wow, da's een werk zeg, inderdaad, je hebt er nu tijd voor, en ik denk dat je dat ook wel menig uurtje gekost heeft!
Ziet er wel prachtig uit hoor, zo heb je wel een heel mooi overzicht!

Anoniem zei

He Willy, je bent wel een beetje een pechvogel zo. Maar als dit het resultaat er van is..... Chapeau voor zoveel doorzettingsvermogen. Ik ben veel te ongeduldig voor dit soort dingen! Ik kom af en toe wel effe kijken om te zien hoe je vordert

Godelieve zei

Dat ziet er weer prachtig uit Willy! Veel plezier met de lessen, en een spoedig herstel gewenst!

Sija zei

Wat een werk he, maar je zult merken dat je hier heel veel plezier van gaat hebben. Ik pak hem er steeds weer bij, net als de color wheels die gaan komen :o)
Sterkte met je pootje!

Hillie zei

Dat is vervelend een gebroken enkel! Sneu hoor. Maar gelukkig heb je een leuke hobby!! Sterkte en natuurlijk veel plezier met de nieuwe cursus. Ben nieuwsgierig naar wat je gaat maken. Beterschap hoor!

Paulien zei

Dat geloof ik graag, dat dit erg leuk en heel leerzaam is om te doen.

En met de 30 kleurtjes van Goldenkom je heel ver.
Geniet ervan:-)en....beterschap!